8.29.2009

mimpi yang pelik bahagian 2

aku nak sambung mimpi aku yang semalam malam tadi aku sambung bermimpi.lepas aku keluar dari gua tu aku jampa kampung yang sudah di bakar lalu aku masuk kampung aku jumpa mayat yang begitu banyak aku cuba periksa mayat tapi semua dah mati aku rasa takut dah seram sejuk sangat aku pun berjalan keluar dari kampung tu lalu jumpa sebatang sungai aku lihat sungai tu penuh dengan darah yang sangat banyak lalu aku pun jalan mengikut arah sungai lalu aku jumpa satu tasik yang begitu cantik lalu aku pun pergi kat tasik tu masuk saja kawasan tasik tu aku ditarik masuk ke dalam tasik tu lalu aku terpaksa masuk dalam tasik lepas tu aku jumpa banyak timbunan mayat yang sudah menbusuk lalu aku berjalan lagi dengan perasaan takut sangat lalu aku pun terjumpa sesuatu yang amat menakutkan aku jumpa tulang manusia yang sudah diasingkan dari kepala sampai ke kaki cukup menakutkan kehadiran aku tidak disedari oleh makluk tu aku aku cuba untuk menyalamatkan diri tapi disedari oleh selah satu makluk yang sangat hodoh tu lalu aku ditangkap dan dimasukkan ke dalam kurungan meraka yang menjijijkan tu lepas tu aku dipangsankan oleh meraka selapas aku sedar aku berada dia tempat untuk mengasingkan tulang pada waktu tu aku aku sangat takut dan rasa nak mati macam nyawa nak tercabut lalu meraka memulakan untuk mengasingkan tulang aku meraka mula memotong bahagian dada sampai ke perut dan sehingga ke kemaluan lalu dari kemaluan aku sampai ke kaki aku kedua dua keki saya sudah dibuang tulang lepas tu dari dada sampai ke leher lepas tu kepala aku di pancung setalah tu mati la aku dengan kejam sekali lepas tu aku terjaga dan memeriksa badan aku rupa rupanya aku mimpi jer.

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.