8.30.2009

mimpi yang terindah

malam kemarin aku dapat mimpi yang begitu takut tapi semalam aku dapat mimpi yang indah lagi seronok nacam tak mau bagun sahur tapi terpaksa la juga ceritnya begini selepas aku boleh lelap aku masuk ke alam lain first yang aku nampak adalah org yang aku kan jumpa sekali pun sudah la aku jumpa datuk aku yang sudah meninggal aku sangat gembira lepas tu aku jumpa nenek aku pulak yang pun sydah meninggal kami jumpa kat taman yang begitu indah dan kami bersembang datuk aku kata aku semakin besar dan semakin matang untuk buat keputusan aku gembira dan aku kata kat datuk dan nenek aku yang semua org iaitu anak,cucu,cicit dan semua org yang datuk dan nenek kenal kirim salam kat datuk dan nenek lepas tu datuk aku meninggal dunia sehari sebelum hari jadi aku yang ke 12 tahun dan nenek aku pun ikut datuk aku 3 bulan selapas datuk aku meninggal datuk aku meninggal dunia sebab sakit jantung dia meninggal dunia dalam lif sewaktu hendak dibawa ke bilik bedah untuk dibedah tetapi tidak sempat untuk dibedah waktu tu aku pun terkejut dan sedih gila sbb esok tu ari jadi aku yang ke 12 tahun aku pun x tau kenapa org yang paling aku sayang pergi untuk selamanya pada awktu aku nak bt hajat yang biar datuk aku baik dari penyakit dia selapas tu aku akan ceritakan macam mana nenek aku meninggal dunia pulak nenek aku meninggal pada azan zohor berkumandang yang bt aku sedih sekali sampai ari mata aku x boleh keluar selepas tu aku pergi ke satu tempat untuk aku luahkan segalanya selapas bersembang selama 2 jam lepas tu datuk dan nenek aku bagi aku sesuatu yang aku akan simpan dalam hati aku bt selamanya dan aku x akan bagitu benda apa yang datuk aku bagi kat aku biar aku dan ALLAH sahaja tahu benda apa tu. aku nak datuk dan nenek aku tengan kat sana aku teramat rindukan meraka macam kan jumpa meraka kat sana aku harap semua org yang baca apa yang aku tulis mensedekahkan al-fetihah pada roh yang pergi terlebih dulu daripada kita aminttg mimpi tu aku akan anak sambung pada bahagian ke 2 esok.

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.