9.01.2009

mimpi yang pelik bahagian 2

ok lah aku akan sambung cerita aku selapas datuk dan nenek aku hilang aku pun berjalan ke sekeliling tempat dan aku berjumpa dengan seekor rama rama yang begitu cantik aku kejar rama rama tu tapi aku x dapat tapi aku jumpa seseorang yang aku kenal iaitu seorang lelaki yang aku sayang aku iaitu kawan baik aku yang meninggal dunia kerana penyakit yang bahaya aku amat rindukan dia sebagai kawan yang amat setia pada persahabatan kami first aku lari pergi ker dan terus peluk di untuk luahkan segala rindu aku yang terpedam sejak 2 tahun lalu lepas tu aku ngan dia pun duduk untuk bersembang banyak cerita yang aku nak bagitau dia dan aku pun mula bercerita dan dia pendengar yang setia lepas 3 jam berborak dia pun ada sesuatu nak bagitau aku dia luahkan perasaan dia kat aku aku pun terkejut gila dia kata yang dia cintakan aku dan dalam perasaan terkejut aku mambalas kita dalam 2 alam berbaza tak mungkin kita untuk bercinta dan dia pun berkata kalau dia tidak meninggal dunia,adakah aku mencintanya? aku memjawab yang aku akan mencintanya dengan sepenuh hati sebab aku pun suka pada dia sebalum dia meninggal dunia selapas tu dia pun hilang dan denadn tidak semana mana air mata aku jatuh dan aku menjerit nama dia berulang kali lepas tu aku pun terjaga rupanya aku dalam bilik aku tgk jam dah puluk 4.45 aku bagun dan aku turtn untuk sahur

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.