8.31.2009

Status update: Yahoo! Messenger for iPhone

Read More...

8.30.2009

mimpi yang terindah

malam kemarin aku dapat mimpi yang begitu takut tapi semalam aku dapat mimpi yang indah lagi seronok nacam tak mau bagun sahur tapi terpaksa la juga ceritnya begini selepas aku boleh lelap aku masuk ke alam lain first yang aku nampak adalah org yang aku kan jumpa sekali pun sudah la aku jumpa datuk aku yang sudah meninggal aku sangat gembira lepas tu aku jumpa nenek aku pulak yang pun sydah meninggal kami jumpa kat taman yang begitu indah dan kami bersembang datuk aku kata aku semakin besar dan semakin matang untuk buat keputusan aku gembira dan aku kata kat datuk dan nenek aku yang semua org iaitu anak,cucu,cicit dan semua org yang datuk dan nenek kenal kirim salam kat datuk dan nenek lepas tu datuk aku meninggal dunia sehari sebelum hari jadi aku yang ke 12 tahun dan nenek aku pun ikut datuk aku 3 bulan selapas datuk aku meninggal datuk aku meninggal dunia sebab sakit jantung dia meninggal dunia dalam lif sewaktu hendak dibawa ke bilik bedah untuk dibedah tetapi tidak sempat untuk dibedah waktu tu aku pun terkejut dan sedih gila sbb esok tu ari jadi aku yang ke 12 tahun aku pun x tau kenapa org yang paling aku sayang pergi untuk selamanya pada awktu aku nak bt hajat yang biar datuk aku baik dari penyakit dia selapas tu aku akan ceritakan macam mana nenek aku meninggal dunia pulak nenek aku meninggal pada azan zohor berkumandang yang bt aku sedih sekali sampai ari mata aku x boleh keluar selepas tu aku pergi ke satu tempat untuk aku luahkan segalanya selapas bersembang selama 2 jam lepas tu datuk dan nenek aku bagi aku sesuatu yang aku akan simpan dalam hati aku bt selamanya dan aku x akan bagitu benda apa yang datuk aku bagi kat aku biar aku dan ALLAH sahaja tahu benda apa tu. aku nak datuk dan nenek aku tengan kat sana aku teramat rindukan meraka macam kan jumpa meraka kat sana aku harap semua org yang baca apa yang aku tulis mensedekahkan al-fetihah pada roh yang pergi terlebih dulu daripada kita aminttg mimpi tu aku akan anak sambung pada bahagian ke 2 esok.
Read More...

8.29.2009

mimpi yang pelik bahagian 2

aku nak sambung mimpi aku yang semalam malam tadi aku sambung bermimpi.lepas aku keluar dari gua tu aku jampa kampung yang sudah di bakar lalu aku masuk kampung aku jumpa mayat yang begitu banyak aku cuba periksa mayat tapi semua dah mati aku rasa takut dah seram sejuk sangat aku pun berjalan keluar dari kampung tu lalu jumpa sebatang sungai aku lihat sungai tu penuh dengan darah yang sangat banyak lalu aku pun jalan mengikut arah sungai lalu aku jumpa satu tasik yang begitu cantik lalu aku pun pergi kat tasik tu masuk saja kawasan tasik tu aku ditarik masuk ke dalam tasik tu lalu aku terpaksa masuk dalam tasik lepas tu aku jumpa banyak timbunan mayat yang sudah menbusuk lalu aku berjalan lagi dengan perasaan takut sangat lalu aku pun terjumpa sesuatu yang amat menakutkan aku jumpa tulang manusia yang sudah diasingkan dari kepala sampai ke kaki cukup menakutkan kehadiran aku tidak disedari oleh makluk tu aku aku cuba untuk menyalamatkan diri tapi disedari oleh selah satu makluk yang sangat hodoh tu lalu aku ditangkap dan dimasukkan ke dalam kurungan meraka yang menjijijkan tu lepas tu aku dipangsankan oleh meraka selapas aku sedar aku berada dia tempat untuk mengasingkan tulang pada waktu tu aku aku sangat takut dan rasa nak mati macam nyawa nak tercabut lalu meraka memulakan untuk mengasingkan tulang aku meraka mula memotong bahagian dada sampai ke perut dan sehingga ke kemaluan lalu dari kemaluan aku sampai ke kaki aku kedua dua keki saya sudah dibuang tulang lepas tu dari dada sampai ke leher lepas tu kepala aku di pancung setalah tu mati la aku dengan kejam sekali lepas tu aku terjaga dan memeriksa badan aku rupa rupanya aku mimpi jer.
Read More...

8.28.2009

mimpi yang pelik

semalam aku dapat mimpi yang pelik cukup pelik aku berjalan di tempat yang cukup indah lepas tu aku terjatuh sakit tol lepas tu aku bagun kawasan yang indah tu bertukar hitam aku berlari untuk cari jalan keluar aku x dapat aku mula takut lepas tu aku terjumpa seseorang aku tanya pada dia tapi dia x jawab aku tanya dia "tempat apa ini"lelaki tu x jawab pun aku tanya dia sekail lagi dia x jawab pun aku naik berang lalu aku tanya lagi dengan nada yang keras lelaki tu x jawab pun aku agak lelaki tu bisu la aku terus jalan lagi lagi lagi aku jumpa dengan seseorang lagi kali ini wanita aku tanya lagi aku tanya "tempat apa ni" wanita tu jawab ini tempat yang hitam aku jawab aku tau la yang tempat ni hitam aku pun jalan lagi sambil garu kepala sebab aku hairan la tempat apa ni aku jalan lagi lagi lagi aku jumpa seekor kucing aku belai dia dalam mimpi aku kucing tu boleh bercakap aku tanya dia tempat apa ni kucing tu jawab ini dalam sebuah gua aku jawab tadi aku jumpa taman yang cantik lepas tu aku jatuh aku bagun aku nampak tempat ni jadi gelap kucing tu jawab itu images dalam fikiran aku saja lepas tu aku jalan lagi lagi lagi aku jumpa jalan keluar aku keluar la rupa rupanya aku nampak aku sedang tidor kat katil aku aku naik hairan lalu aku pergi kat katil aku lalu aku terjaga aku tengok jam pukul lima aku bagun untuk sahur dah habis cerita aku wasalam
Read More...

8.27.2009

hari ini

hari ini hujan dari sahur sampai la sekarang saya tak tau nak bt apa so saya bukak la blog,emeil, profil saya yang banyak tu saya ada friendster,myspace,facebook,tagget saya suka layari laman wab saya ada yahoo messenger kalau korang nak add la saya kat sana ini emeil saya norasyimah_mim@yahoo.com dan cristina_leveras@yahoo.com add la saya kata sanaprofil saya banyak saya pun x atau macam mana nak uruskan ari in hari malang saya saya jahun waktu angkat barnag berat sakit nya saya x atu la sbb kenapa saya in malang tol la sbb saya kurang tidor kot sebab tu saya terjatuh mungkin kot la waktu tu saya sedang sapu sampah dan saya letih kot sbb saya lapas sahur saya x tidor sampai ke malam dah saya cukup menangtuk munkin saya harus tidor kot. saya suka chat dan main game saya suka anime dan saya suka tgk di internet.
Read More...