7.28.2010

saya mimpi saya yang mati 3

sambungan nya setalah sekalian lama berada di dalam bilik saya mak saya pon turun ke bawah ditemani oleh kakak saya saya pon ikut sama.saya melihat ramai orang telah pulang. saya melihat mak saya masih menangis lagi . setalah itu saya ke ayah saya pula saya pon tgk yang ayah saya menangis juga saya pun turut menangis sama lalu saya lihat ayah saya ditenangkan oleh pakcik saya keadaan bertambah tenang saya didatangi oleh malaikat itu lagi malaikat itu berkata yang keluarga awak sungguh rasa kehilangan awak.saya jawab saya inikan ialah anak dan saya juga yang selalu menemani mak saya sekarang ni saya sudah tiada untuk selama lamanya jadi mak saya mesti sedih saya sangat sayangkan keluarga dan mak saya saya rasa yang mak saya akan sedih atas kematian saya dan saya nak buat macam mana Allah dah ambik saya dulu saya harus reda dan senang atas kematian saya lalu malaikat itu berkata yang bangkitlah...... lalu saya terbangun dan sedar dalam keadaan takut dan ini hanya mimpi sahaja... tamatttt hehe (takut gila mimpi tu) harap harap tak lah jadi real mimpi ni

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.