11.14.2011

Menang Kat Gaya Ajelah Kan


Baru-baru ni heboh kata Marsha Londoh  cuba bunuh diri.
Tapi kalau tengok gambar ni (dress jingga, gambar bawah sekali) nampak okay aje. Steady.
Tengok gaya di Anugerah Industri Muzik malam tadi, macam dia le pemenang keseluruhan.
Ropanya tak bertanding apa pun.
Sorang lagi tu Neelofa (dress hijau di atas).
Perghhh…bumper fiberglass…selain pada tu tak tahulah nak kata apa.
Tapi takpa, teruskan bergaya dan bergaya dan bergaya lagi tanpa menyumbang banyak apa-apa kepada industri seni tanah air.
Kat Malaysia ramai sangat yang bergelar artis, tetapi album pun ada sebijik aje dan kekadang tu takda langsung.
Tapi memang sah menang kat gaya la kan….


1 comment:

  1. marsha mmg melampoo.seksa je
    follow me back okei :)

    ReplyDelete


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.