11.14.2011

Miera Liyana Tayang Ketiak Pulak


Dulu ‘mencipta nama’ kerana pakaian tayang aset-aset penting.
Kali ini ada penayangan baru…tapi lebih bertumpu kepada tang ketiak.
Ketiak lari tona warna (hitam) pun nak tunjuk kat orang ke.
Rasanya dulu artis ada dua kategori. Satu popular sebab menyanyi, satu lagi popular sebab berlakon.
Sekarang kita sudah ada kategori ketiga, yang popular sebab gambar over-over. Yang dari kategori ni jarang popular sedap lakonan bagus atau suara sedap.
Contohnya macam Zarina Anjoulie, popular tapi untuk sebab yang salah.
Baguslah. Teruskan.

2 comments:

  1. duniawi. diorunk lupa akhirat tu :) Allahuakbar. simpang malaikat 44.

    ReplyDelete
  2. tu la saya pun tak tahu la kan kata apa semua tu kan haram

    ReplyDelete


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.