11.15.2011

Surat Cinta Budak Darjah 2

 
Yang bermaksud( kenapa tak balas,awak ada perempuan lain kalau ada cakap la kan senang. saya tak akan ganggu awak lagi saya takut kekasih awak marah pada saya. ni satu saya nak cakap dengan awak saya nak awak tunggu  di dalam kelas awak balik sekolah, sebab saya ada hal penting nak cakap pada awak kalau awak betul-betul sayang dan cinta kepada saya, saya balas dan kalau awak mencintai awak tak payah bergurau dengan "sikin" kalau saya nampak awak dengan dia senang senang kita putus OK. abang balas dan saya sayang awak,awak sayang saya tak.kalau sayang tolong balas.) hahahahahahahahahahaha memang lawakkkkk cinta diantara seorang perempuan terhadap lelaki

nota tapak kaki : zaman aku dulu mana ada macam ni. sekarang ni zaman budak darjah 1 pun pandai bercinta   tak tahu la apa nak jadi besar nanti kalau dah pandai pakai handphone buat mehabiskan duit saku jer....... renung renungkan dah selamat beramal................

4 comments:

  1. aku ingat budak sekarang dah tak pandai tulis surat sebab dah pegang hp, main sms jer .. masih ada rupanya...

    ReplyDelete
  2. budak sekarang ni bukan hp jer meraka tahu sekarang ni budak 5 tahun pun ada fb.

    ReplyDelete


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.