12.30.2011

selamat tinggal 2011

Assalamulaikum. Selamat Tinggal 2011. Tahun ni banyak sejarah pahit dari manis. Yang pahitnya admin diberhanti kerja, di fitnah ,di kutuk di belakang admin tapi ibu admin kata yang admin kena sabar tu tak apa la dah jadi sejarah pun tak mau ingat la pasal tu lagi. Yang manisnya rumah admin dah siap di edit, cantik  admin dapat bilik yang ada bilik air di dalamnya, walaipun kana kongsi dengan adik admin tu tak apa la asalkan ada bilik air di dalamnya. cukuplah kat situ sebanarnya admin nak minta maaf kat followerX2 semua apa yang admin tulis dan kata harap dimaafkan dan admin pun maafkan korang semua kita kosong kosong okay 
selamat tinggal 2011 i will miss u T_T i never forget u adn i love 2011 

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.