3.29.2012

Artis Tak cukup umur

ASSALAMULAIKUM HAI APA KABAR SEMUA BLOGGER SEMUA
 

Hamboi, terkejut kami saat membaca artikel ‘Soseh-soseh’ Harian Metro hari ni. Mana tidaknya, dikejutkan pula dengan isu artis remaja yang tidak cukup umur masuk ke kelab malam!
Bukannya apa, Malaysia ini bukannya macam Hollywood, sesuka hati masuk sana-sini macam Justin Bieber. Lagi-lagi tak cukup umur, silap haribulan, kalau ada operasi, memang dengan artis-artis tersebut masuk lokap. Kan dah memalukan keluarga dan diri sendiri.
Sebenarnya, OHBULAN! sendiri masih tertanya-tanya siapakah artis tersebut. Perempuan ataupun lelaki? Sebab sebelum ini pun, banyak kali kawan rapat OHBULAN! ada memberitahu mengenai seorang artis remaja lelaki yang selalu keluar masuk kelab dan bergaul dengan rakan-rakan yang minum alkohol. Kalau merokok itu, mungkin boleh OHBULAN! diamkan lagi, nak dibandingkan dengan remaja-remaja sekarang semua lagi teruk. Depan sekolah pun merokok.
Tapi kalau belum cukup umur sudah masuk kelab malam, itu membimbangkan. Siapa tahu apa akan terjadi kepada artis remaja ini kan? Mungkin boleh terpengaruh pula dengan minuman keras. Haih, rosak rosak.
Anda rasa, siapakah gerangan artis remaja ini ya?

1 comment:

  1. diaorg ni tak cukup didedahkan dgn seksaan dekat neraka...tu yg senang lenang hidup tak ingat tuhan.

    ReplyDelete


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.