6.13.2012

Tak Lama Lagi

Tak lama lagi hari lahir admin jadi admin tak buat sambutan....
sebab dalam islam tak ada pun sambutan hari jadi
jadi admin fikir nak puasa hari tu kalau boleh la
admin tak akan dapat hadiah dari sesiapa pun tapi
tapi admin dapat doa seorang ibu dan keberkatan seorang ayah
tu ialah hadiah yang paling bermakna yang admin dapat setiap tahun
admin akan terus berdoa pada Allah supaya di panjangkan umur dan dimurahkan rezaki
satiap orang ada rezakinya masing masing betul tak ?? jadi apa yang admin akan buat
supaya admin akan tetap di landasan yang betul dah diradhai Allah.. amin
Jika tahun terakhir admin. Admin redha terhadap apa yang bakal berlaku
sesungguhnya kehidupan admin dan  apa yang admin ada semuanya milik Allah
satu hari nanti admin akan mati juga kan?? kita semua akam mati
Admin akan meminta maaf pada korang semua termasuklah pada Allah pada hari lahir admin


Pada hari lahir yang ni ilah yang paling unik sebab
tahun ni admin 22 tahun dan lahir pada 22 .06.1990
uniknya pasal ini disebabkan umur admin 22 tahun dan lahir pada 22 haribulan

^_^\/

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.