9.01.2012

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm apa nak jadi kat rakyat "MALAYSIA"

ASSALAMULAIKUM, HELLO MY READERS



Apa nak jadi kat negara kita ni sampai Sembahyang Jumaat pun tak pergi



3 comments:

  1. jangan tuding jari pada pemimpin saja. pokok pangkal diri sendiri, antara tanggungjawab dengan sang Pencipta, harus ingat sendiri :)

    ReplyDelete
  2. salam ziarah.. ^_^. anda boleh buat tempahan MyQalam Quran Read Pen berkualiti tinggi dan banyak lagi barangan muslim di Muslim Bazaar.

    http://muslimbazaar.mnmall.me/
    atau melalui
    http://lokmanramli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jangan kita mempolitik agama....
    Agama datang dari iman....
    Kalau ada iman ...sibuk macam mana pun sure kita sembahyang...
    Apa nak buat Hari Kebangsaan jatuh pada hari Jumaat..
    Pandai2 lah petugas2 Islam tu nak uruskan kerja mereka..hehehhehe

    ReplyDelete


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.