9.15.2012

Terima Kasih Semua

ASSALAMULAIKUM, HELLO MY READERS

Wahhh saya dah sampai Shah Alam... Terlebih dulu saya kan ucapkan Terima Kasih pada Boni Kacak dan Zamani84 kerana menjadi follower saya.. Saya rasa memang terharu sangat bagi follower baru dan lama saya ucupkan terima kasih sangat kerana memjadi follower saya yang setia.....


Berbalik pada tajuk asal saya dah sampai ke Shah Alam untuk rumah terbuka pakcik saya saya akan upload gambar semasa kenduri rumah terbuka pak cik saya


Saya nak keluar dah ni sebab saya guna komputer sepupu saya Atiq... takut dia marah pulak hahahaha


Memang saya sayangkan sepupu saya tu(Atiq) tu dia memang sepupu yang gila gila dah seporting tau nanti saya upload gambar dia okay.


dah dah la tak mahu cerita pasal dia(Atiq).


Kejap lagi dia malu pulak(dalam hati dia mahu jer kan kan Atiq).

Atiq Jawab : suka suka suka(Ayat Sendiri haha).


Dah la saya keluar dulu la bbyeeeeee dan Assalamulaikum Semua Selamat Malam...

2 comments:

  1. nak kenal jgk la dgn atiq tu...hehe

    salam kenal...dari segmen hanif idrus =)

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/09/hanif-idrus-segmen-menerjah.html

    ReplyDelete
  2. cikgu ma atiq kirim salam. samal kenal juga untuk awak

    ReplyDelete


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.