10.04.2012

MAAF LA BANYAK KERJA

ASSALAMULAIKUM, HELLO MY READERS

Maaf la saya lama tak update blog ni hanya, update guna gambar je

Saya sibuk dengan kerja yang tak habis habis..

Malam ni baru ada peluang update blog ni tu bukan boleh nak update banyak pun..

Saya tak tahu la kerja saya ni banyak sangat macam ni??? Penat sangat tidur pun tak menentu kadang kadang tak boleh tidur, kadang tidur sampai tak ingat dunia, takut saya sakit pula?? saya tak mahu sakit  saya mahu sihat je untuk kerja... Saya kerja kerana Allah. Letih macam mana pun saya kena kerja sebab tu saya nak. Masa menanggur dulu kata nak kerja, dah dapat kerja nak banyak cakap pula tak reti bersyukur langsung la saya ni.Syukur banyak banyak sebab dapat kerja yang penting halal dan dapat tolong mak dan ayah sekali. Saya rasa nak beli sesuatu la kat mak dan ayah saya tapi saya tak tahu nak beli apa boleh tolong saya tak????? Saya ni tak tahu nak pilih barang apa untuk mak dan ayah saya???? Boleh kiranya anda semua membentu saya??? Saya ingin meminta bantuan dari anda semua??? tolong bantu saya 

                                         

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.