4.30.2013

Alhamdullilah dah sihat

BISMIIlAHIRAHMANIRAHIM DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PERMURAH LAGI MAHA PENYAYANG, ASSALAMULAIKUM HELLO




Selamat pagi semua follower saya.  Saya nak bagitahu yang saya dah sihat tapi tak sepenuhnya.. Semalam, saya ada pargi jumpa doktor, doktor kata demam biasa sahaja.. Bukan denggi Alhamdulillah lah saya rasa sangat bersyukur pada Allah sebab bagi saya demam ni. Demam paling kuat yang saya pernuh kena ialah demam campak, demam yang saya tak akan lupa sebab saya tak tahu yang saya kena deman campak ni alih alih dah keluar biji merah dan lepas tu demam saya menang teruk la waktu. Saya kesihan kat mak saya la sebab waktu tu nenek saya pun tengah sakit dan nasib baiklah saya boleh jaga diri sendiri saya nak makan ke nak minum ke saya buat sendiri. Nasib baik lagi adik saya waktu tu cuti bolehlah dia bantu mak saya.. Sakit seluruh badan saya ni.. Apa yang saya nak sampaikan ialah tolong jaga diri diwaktu cuaca yang tak menentukan ni sat panas sat hujan.. Okaylah saya pun nak pergi makan pastu makan ubat n tido bya assalamulaikum... Ubat yang saya makan ni cepat memangtok

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.