5.20.2013

Adam Adli

BISMIIlAHIRAHMANIRAHIM DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PERMURAH LAGI MAHA PENYAYANG, ASSALAMULAIKUM HELLO



Pelajar berani Adam Adli hari ini ditahan polis di bawah seksyen 124 Akta Hasutan. Adam Adli ditahan  di Bangsar Utama dan  dibawa ke Balai Polis Jinjang.

Adam Adli ditahan, namun begitu doa dan kata-kata ayahnya boleh menjadi peransang untuk Adam Adli menjadi lebih tabah. Kata-kata semangat dari seorang ayah yang dipetik dari FB Halim Hamid.

as’salam ..!…!..
Terima kasih semua, ruang untuk ayah balas komen2, kata semangat dan ucap selamat dari kalian tak semua dapat ayah balas .. ruang terhad ..
Doakan Adam Adli makin kuat dan tabah atas ujian ini ..
Doakan juga Rakan-Rakan Seperjuangan Beliau yang sedang dihadapan Balai Polis Jinjang sekarang ini tabah dan kuat .. Mereka sedang minta Adam dibebaskan ..
saat ini ayah masih belum kebah dari demam sejak dua hari lalu .. tapi dgn doa kalian buat ayah & Mama tambah kuat dan bersemangat ..
Insaallah .. jika ada sisa kekuatan dan izin Yang Maha Kuasa, esuk jumpa ayah di KL .. ayah sedang usaha kesana … wallahhualam ..!…!..

Perjuangan Adam Adli memdapat sokongan penuh ayah dan keluarganya.



Handsome juAgak aku tengok Adam ni 


No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.