5.03.2013

Sesudah subuh

BISMIIlAHIRAHMANIRAHIM DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PERMURAH LAGI MAHA PENYAYANG, ASSALAMULAIKUM HELLO
Hari ni kan saya kan nak balik ke kedah jumpa mak dan ayah saya berserta adik yang tercinta. Kalau nak tahu saya akan gerak ke kedah selapas subuh ni mungkin korang harian kenapa saya kata sesudah subuh sebab saya ni tak tidur pun dah dua hari saya tak tidur. Untuk pengetahuan korang demam saya dah sembuh sepenuhnya Alhamdulillah syukur pada Allah kerana sakit dah sihat ni.. Wahh tak sabarnya saya nak balik ke Yan Kedah walaipun baru seminggu lebih saya rasa bagaikan setahun tahu rindu pada mak dan ayah saya.. Lepas ni boleh la lepaskan rindu saya pada mak saya wahhh... Bila pulak saya datang sini lagi hmmm saya pun tak tahu.. Wahhh laparnya saya ni... Lepas baik demam saya ni asyik lapar saja mungkin kot la pasal demam kot hmm tak tahu la. dah la pasal ni.. Pada esok hari Malaysia akan menbuang undi untuk kali ke 13 aka PRU ke 13. Persaingan terlalu sengit la kali ni di ramalkan perbangkang akan menang besar kot tapi apa apa pun kita tak tahu lagi kan lagi pun itu ramalan.. Saya bukan pro kerajaan atau pebangkang tapi apamyang terjadi Malaysia ni tempat tumpahnya darah saya. Saya bukan banci atau sukakan Malaysia ni tapi kalau saya tak duduk kat negara ni saya nak duduk mana..

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.