7.17.2013

Puasa punya kerja

Hari ni ialah hari ke 3 aku tinggal puasa. puasa yang wajib digantikan oleh meraka yang tinggalkannya. Apa apa pun semalam pak cik aku datang untuk book tiket untuk orang india datang sini untuk kenduri sepupu aku anak bongsu dia... Dah lah cerita tentang pak cik aku sekarang ni kerja aku ialah kerja yang biasa di buat dan kemas bilik stor tu ke kerja aku yang aku kena buat lepas tu aku kena menjahit baju yang nak saya suruh...

18.07.2013

Hari ni hari ke 4 aku tinggal puasa dan puasa wajib digantikan dan kerja hari ni ialah cuci tingkap dan kerja macam biasa

HARI NI MENGANTUK LAAA......

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.