6.17.2014

i hate my birthday

BISMIIlAHIRAHMANIRAHIM DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PERMURAH LAGI MAHA PENYAYANG, ASSALAMULAIKUM HELLO

Saya benci hari lahir saya sebab bukan hadiah yang saya dapat tapi letaran dari mak setiap tahun saya dapat hanyalah letaran saja saya bukan nak kan hadiah yang berbetuk kebendaan saya hanya hendakkan satu ciuman dari ibu dan ayah sahaja..  tu buat hati saya bahagia sampai saya mati tapi sampai mati saya tak kan dapat.. kerana apa saja yang saya buat asyik salah dimata mak dan ayah apa yang saya harus buat.. kerana kesalahan yang kecil pun saya dimarahi oleh mak.. ayah tak perduli pun tentang aku pun Dia tahu hanya kerja dan kerja saja tapi saya bersyukur kerana ayah masih ada aku sayang sangat pada ayah.. ayah saya anggap macam malaikat yang menjaga saya menjaga keluarga saya Dia la raja hati saya..  mak pulak saya anggap sebagai sebagai pemaisuri di hati saya yang paling penting  saya anggap mak saya tu nyawa saya yang saya akan jaga.. walaupun saya tak dapat apa apa pun di dunia ini tapi saya pasti akan dapat di akhirat nanti insyaallah  apa yang penting sekarang ni saya masih ada ibu ayah untuk saya doa kan dan mendoakan saya. Diaoranglah raja dan ratu hati saya. Pasal hari lahir saya ianya dah dekat untuk pengetahuan pembaca 22 hari bulan ni hari lahir saya yang ke 24 tahun.. Saya berharap yang saya diberikan umur yang panjang agar saya boleh berkhimat pada ibu dan ayah saya hingga salah seorang dari kami menutup mata buat selamanya saya tahu yang para pembaca mesti harian kenapa saya kata macam tu.. Kita tak tahu yang siapa diantara kami akan pergi dahalu sekiranya saya pergi dahalu saya akan mengaharapkan saudara saya iaitu abang kakak dan adik adik saya untuk memjadi meraka.. Aminnnn apa apa pun i love my family

No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.