4.03.2015

Sambung review esok.. sambung cerpen esok cerpen bertajuk "bilik berpuaka"

BISMIIlAHIRAHMANIRAHIM ASSALAMULAIKUM..

Dah pukul 3.03 minit pagi yang sunyi tiba tiba rasa macam ada sesuatu di belakang saya dan saya menoleh tengok tak ada siapa siapa haaa tak tahulah siapa yang kacau, nak kacau apanya dah duduk dalam bilik yang berkunci, tak tahu tiba tiba rasa seram sejuk je tolah kanan tak ada apa apa pun begitu jugak dengan kiri tak ada apa apa pun yang ganjil lepas tu saya pun tutuplah laptop saya dan pergi sambung tidur.. Salepas tu saya pun bangun dari tidur pada pukul 5.50 dan segera mandi dan solat, saya rasa macam ada orang sedang memerhati saya dari entah mana tempat dan saya terus pergi mengambil pisau memotang daging dan segara mengacu pada orang yang tak kelihatan tu dengan aksi menikam nikam yang drastik seperti saya ni seorang pembunuh upahan yang di upah oleh seseorang untuk membunuh.. Dengan sepenuh tenaga saya menikam akhirnya tak ada siapa siapa kat situ yang memeranjat saya rupanya saya menikam bantal yang ada kat situ aduh rasa macam naik gila dibuatnya, sekali lagi saya rasa diperhatikan tspi cuma di dalam bilik ini sahaja saya rasa yang saya diperhatikan di tempat lain saya rasa macam biasa sahaja.. sambung esok..

1 comment:

  1. Ayat tergantung nihhh. Haha haihhh buat tertunggu betul

    ReplyDelete


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.