9.01.2015

SIHIR PEMUSNAH RUMAH TANGGA

BISMIIlAHIRAHMANIRAHIM ASSALAMULAIKUM..

SUMBER NI MIZZ DAPAT DIRI FACEBOOK..

MIZZ TAK BOLEH BAGITAHU SIAPAKAH GERENGAN PEMILIK CERITA INI..




‪#‎sekadarberkongsi‬ apa yg baru terjadi pada saya sekeluarga...dunia akhir zaman..perkara yang sangat2 tak disangka.
- Asalnyer saya memanggil Ustaz ZuL utk 'mintak air' utk anak2 saya yang mana akhir2 ni kelakuan agak lain...selalu bergaduh adik beradik, skit2 menangis..mlm2 menangis..mengamuk tak mau sekolah..Kami sekeluarga pun bile berada di rumah selalu ada yg tak kena..akhir2 ni mcm2 ujian kami terima..ingtkan perkara ni biasa je..
- Hari Ustaz Zul mula2 masuk pagar rumah sudah dapat rasakan ada 'sesuatu' Di sekitar umah saya..Ustaz hanya sediakan air mandian n minuman utk Kami sekeluarga..Ustaz ada kenalan yang lebih pakar dalam hal ni..
- 2 hari lps ahad (30/8/15) Ustaz Zul dtg bersama kawannyer yg lebih pakar (tak sempat tanye nama) utk 'membuang' brg yg dikatakan angkara manusia bertopengkan iblis di sekitar rumah saya...berbekal kan ilmu cukup tinggi walaupun 'benda' tu agak kuat dpt jgk keluarkan Alhamdulillah..dianggarkan 1setahun 'barang' tu dah ditanam..
‪#‎gambarBENDAtudadibawah‬
- Nasib bertindak cepat dengan bantuan mak sendiri walaupun beberapa kali cubaan Ustaz datang gagal.. jika tak dibuang 'benda' tu dlm jangka masa tertentu ia akan pecah dan kami sekeluarga akan terima musibah lebih dasyat akan menumpang dalam badan kite kata Ustaz n kawan nyer yg cukup tinggi ilmu nyer...
- Memang terkejut apa yang terjadi apakan daya dunia zaman macam2 boleh terjadi..patutla bile Azam berkumandang duduk dlm rumah tak dgr!! Insallah mintak perkara ni dijauhkan pada semua..Amin


No comments:

Post a Comment


Disclaimer : This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not Involve any other parties.The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog. Any action without permission is strictly prohibited.